Podcast: Kako povedati prijateljem in ljubiti zanimanje za duševne bolezni

Diagnoza duševne bolezni ne pomeni, da se ne morete zmeniti ali pridobiti novih prijateljev. To v določenem trenutku pomeni, da morate vsem novim ljudem v življenju povedati, da živite z depresijo, bipolarno, shizofrenijo ali s kakršnimi koli težavami v duševnem zdravju.

V tej epizodi naši gostitelji razpravljajo o tem, kako novim ljudem v življenju povedati o naših zdravstvenih težavah - vključno z ljudmi, s katerimi so hodili.

PRIJAVA IN PREGLED

"Imel sem načrt, da je bil tretji zmenek pravi čas, da ljudem povem o svoji duševni bolezni."
- Gabe Howard

Utrinki iz epizode ‘Duševne bolezni, prijatelji, ljubezenski interesi’

[2:20] Biti javen in glasen o duševnih boleznih.

[3:30] Kakšen je pravi (in napačen) način, da ljudem sporočite, da imate duševno bolezen?

[4:00] Kako hitro je prezgodaj? Kako pozno je prepozno?

[7:00] Michelle deli svojo zgodbo o pripovedovanju romantičnih partnerjev.

[11:30] Pogovarjamo se, kdaj bi ne delite svojo diagnozo.

[15:30] Nekateri ljudje ne verjamejo, da imamo duševne bolezni.

[18:30] Če bomo več govorili o duševnih boleznih, bodo ljudje to bolj razumeli.

[20:30] Ljudje bi morali še vedno spoštovati vaše meje, ko gre za duševne bolezni.

[23:30] Vsi prijatelji Michelle so že pred diagnozo vedeli, da je shizofrenična.

Računalniško ustvarjen prepis knjige »Kako povedati prijateljem in ljubiti zanimanje o šovu o duševnih boleznih

Opomba urednika: Upoštevajte, da je bil ta prepis računalniško ustvarjen, zato lahko vsebuje netočnosti in slovnične napake. Hvala vam.

Pripovedovalec: [00:00:05] Iz razlogov, ki popolnoma uidejo vsem vpletenim. Poslušate Bipolar, Schizophrenic in Podcast. Tu so vaši gostitelji, Gabe Howard in Michelle Hammer. Hvala, ker ste se nastavili na Bipolar, Schizophrenic in Podcast.

Gabe: [00:00:22] Moje ime je Gabe in imam bipolarno motnjo.

Michelle: [00:00:25] Sem Michelle in sem shizofreničarka.

Gabe: [00:00:27] Michelle, midva s tabo smo samo v lasti.

Michelle: [00:00:30] Smo lastniki

Gabe: [00:00:31] Jaz sem Gabe Howard bipolar.

Michelle: [00:00:32] Michelle Hammer shizofrenična.

Gabe: [00:00:34] In to je to.

Michelle: [00:00:35] To je to.

Gabe: [00:00:35] Mislim, da smo zaključili epizodo, kako ljudem povedati, da imate duševno bolezen.

Michelle: [00:00:41] Tu ste. Samo bodite zdravo. To sem jaz. Pozdravljeni. Kako ste? Adijo.

Gabe: [00:00:46] To je to. Torej, če bi imeli hudo depresijo, bi bila.

Michelle: [00:00:49] Živjo, jaz sem Michelle, imam hudo depresijo.

Gabe: [00:00:51] In jaz sem Gabe, vendar imam hudo depresijo.

Michelle: [00:00:53] Sem Michelle in imam ADD.

Gabe: [00:01:01] Všeč mi je, kako ste razmišljali o vseh različnih duševnih motnjah, ki so vam všeč. Katerega želim v šali trditi, da imam?

Gabe: [00:01:08] Zdi se mi, da je bilo morda notri kakšna stigma, kot so se pojavile nekatere druge, in ti si bil, hudiča ne, kaj? Ne, vidim, da imate nekaj OCD, ampak namesto, da bi želeli, da je vse lepo, želite, da je vse popolnoma podobno.

Michelle: [00:01:23] V moji sobi je nered, vendar vem, kje hranim svoje stvari. Običajno takrat, ko mi drugi pospravijo stvari, ne vem, ne vem, kje je kaj. To je zelo frustrirajuće. Ne dotikaj se mojih stvari. Vem, kje je. Videti je kot zmešnjava, vendar obljubljam, da obstaja metoda za mojo norost.

Gabe: [00:01:40] Ni načina, da vržete vse na tla, tako da veste, da je vse na tleh.

Michelle: [00:01:45] Toda v položaju, kjer je.

Michelle: [00:01:47] Nekoč sem imel težavo z lekarno, za katero so govorili, da zdravila ne morem dobiti, dobil sem ga tri dni kasneje in potrdila sem našel na svojem nadstropju. Še dobro, da teh potrdil nisem vrgel ven in sem jih pripeljal ter jim pokazal njihovo napako in sem vpil nanje in jih prijavil v pisarno podjetja.

Gabe: [00:02:08] Popolnoma se strinjam, da ste ADD dodali, ker se zadnje tri ure in pol pravkar pogovarjamo o vaših gospodinjskih spretnostih.

Gabe: [00:02:17] Uredili ga bomo približno dve minuti. V redu. Michelle veliko ljudi ni v našem položaju. Niso javni ali glasni o tem, da bi živeli z duševnimi boleznimi, saj veliko ljudi, ki so, preprosto živijo v običajnem življenju. Želijo ostati sami. Svetu nočejo sporočiti, da imajo bipolarno in shizofrenijo. Nimajo podcastov, ne držijo govorov. Ne pišejo. Vodijo samo mirno normalno življenje in s tem ni nič narobe, ker to želijo početi. Toda še vedno imajo razlog, da ljudem povedo, da imajo duševne bolezni, ne v javnem merilu, kot ga imamo mi. Toda oseba za osebo, za katero veste, da želi, da njen zakonec ve ali potencialni datum ali mora to povedati staršem ali prijateljem ali pa jih mora razkriti v službi. In to ustvarja to težavo.

Michelle: [00:03:01] Da, problem kdaj povedati, kako naj povem, kako je pravi način povedati.

Gabe: [00:03:08] In seveda, kaj je napačen način povedati.

Michelle: [00:03:11] Ja. Kaj je napačen način povedati?

Gabe: [00:03:13] Iskreno vam lahko rečem, da sem zamahnil iz lestenec, ki je kričal, da sem duševno bolan. To je napačen način, da ljudem povemo.

Michelle: [00:03:22] Prav tako bi rekel, da bi bil napačen način, da bi ljudem rekli, da če bi bili na poti v bolnišnico, da bi vas poslali na psihiatrični oddelek, najbrž ne bi smeli poklicati svojega partnerja in biti kot hej tako sem shizofren in grem zdaj na psihiatrični oddelek, ker sem se poskušal ubiti. OK se vidimo kasneje.

Gabe: [00:03:38] No, to je zanimivo, na kar ste opozorili, ker če ste res na poti v psihiatrično bolnišnico, če ste si res samo poškodovali.

Gabe: [00:03:46] In nikoli niste svojemu romantičnemu partnerju povedali svojega prijatelja itd., Potem pa na žalost, čeprav je to najslabši čas, da nekomu rečete, da je vseeno bolje, kot da mu sploh ne pove. Torej, resnično mislim, da je sporočilo najboljši čas, da ljudem poveš, kdaj ti gre dobro.

Michelle: [00:04:05] Absolutno. Toda kako hitro je prezgodaj?

Gabe: [00:04:08] To je vprašanje za milijon dolarjev.

Michelle: [00:04:12] Kako pozno je že preveč

Gabe: [00:04:14] Mislim, da je to vprašanje vredno vsaj pol milijona dolarjev. Kot veste, sem poročena. Poročen sem s Kendallom. Ona je moja tretja žena. Svojo prvo ženo nisem nikoli povedal, ker sem bil nezdravljen bipolar in nikoli nismo vedeli, da ga imam. Moja druga žena mi je rekla, da imam bipolarno motnjo, zato je bilo to priročno, toda moja žena je vedela, da imam bipolarno motnjo.

Gabe: [00:04:33] Živel sem dobro in iskal sem dolgoročno zvezo, iskal sem do danes in hodil sem z nekaj ljudmi, preden sem se poročil, preden veste, da je prišel pravi in ​​sem imel to idejo v moji glavi, da je bil tretji zmenek pravi datum za povedati. Ne vem, zakaj sem pripravil ta načrt, vendar je bil to vedno tretji zmenek, razen Kendalla. Nevem. Kendallu sem povedal s sporočilom, še preden sva se spoznala.

Michelle: [00:05:04] No, potem je šlo dobro.

Gabe: [00:05:06] Mislim, uspelo je.

Michelle: [00:05:07] Ni te ujela

Gabe: [00:05:07] Ja.

Michelle: [00:05:09] Ni bila kot nova

Gabe: [00:05:12] Pogosto se vprašam, kot da sem začel klepetati z enim od njenih drugih prijateljev, in bili so kot oh, ne. samo spremenite svoje ime v Kendall in lahko ga dobite. Njeno ime je pravzaprav Mary Beth

Michelle: [00:05:25] Samo nekaj drobec, ki je v dnevni sobi z drugim imenom. Ves čas vam je lagal. Ja.

Gabe: [00:05:33] Toda razlog, da to rečem, je ta, da vam samo pokaže najbolje zastavljene načrte.

Gabe: [00:05:37] Resnično, razlog, ki sem ji jo povedal s sms sporočilom, je ravno v tem, da sem imel še eno slabo izkušnjo, ki v resnici ni vezana na življenje z bipolarno motnjo. Samo veste, da sem imel nekaj slabih zmenkov z nekom in sem bil tako kot veste, da v resnici ne želim hoditi, toda pošiljal sem e-pošto sem in tja in verjamem v duhove, mislim, da je to narobe. Torej, samo poskušal sem ga sabotirati. Mislil sem, da če bi poslal besedilno sporočilo in rekel hej, živim z bipolarno motnjo, da bi me ona podarila ali pa veste, da smo od tam kar nekako zmedeni, vendar se to ni zgodilo.

Michelle: [00:06:12] Mislim, da si ji bil všeč Gabe.

Gabe: [00:06:14] Bila sem pripravljena na zmenek s seboj.

Gabe: [00:06:16] Mislim, da je to ni odvrnilo od prvega zmenka.

Michelle: [00:06:22] In bil je ravno tako prijeten, ta prisrčen bipolarni fant. Oh, to sms sporočilo lepo pošlje sporočila.

Gabe: [00:06:33] Stvar je v tem, da ne, bom kdaj dobil priložnost poskusiti znova. Mislim, če bi mi bilo všeč za znanstvene namene. Bi moral odpreti račun, kot je v redu, in začeti pošiljati hej, jaz sem bipolarna besedilna sporočila?

Michelle: [00:06:43] Veste, da ni več osamljeno spletno mesto.

Michelle: [00:06:47] Zapomni si to.

Gabe: [00:06:48] Spomnim se te strani.

Michelle: [00:06:50] Da.

Gabe: [00:06:51] Ali nisi več osamljena Michelle.

Michelle: [00:06:54] Da, nisem več osamljen.

Gabe: [00:06:56] Oh, kako ste povedali svojemu pomembnemu sogovorniku, da ste šibak? Oprosti, shizofrenik.

Michelle: [00:07:00] Moja najnovejša zveza na enem od prvih zmenkov mi je pokazala, da ima moj partner tetovažo z motnjami hranjenja. Tako spredaj so mi povedali prehranjevalno motnjo. Tako kot na drugem zmenku sem bil kot Hej, glej ta video, v katerem sem bil predstavljen, in pokazal sem video WebMD, kjer sem bil predstavljen in pokazal vse o svoji shizofreniji, in to smo si ogledali, nato pa so me vprašali, zakaj si mi to pokazal? Bil sem resnično v redu, ker ni bil tako velik, sem rekel, da je bil odnos pred tem, ko sem bil približno dve leti in sem kot Hej, ustanovil bom podjetje z imenom Schizophrenic.NYC, ker sem shizofrenik in on je prijazen kot da nisi shizofrenik, grem Ne, um sem, ne nisi:

Gabe: [00:07:51] Dve leti ste hodili z nekom in mu niste rekli, da živite s hudo in vztrajno duševno boleznijo.

Michelle: [00:07:57] Ja.

Gabe: [00:07:59] Prav tako želim povedati, da dve leti ni opazil, da ni tako vate.

Michelle: [00:08:05] Tudi jaz nisem bil do njega.

Gabe: [00:08:08] To je super. Tako je, da je to največja zveza. Všeč mi je, kar ste tam povedali, ker se to vedno bolj dogaja.

Gabe: [00:08:14] Tatoo s prehranjevalnimi motnjami. Veliko ljudi ima vse vrste tetovaž, ki simbolizirajo življenje z duševnimi boleznimi. Očitno je najbolj priljubljen tisti, ki je projektna tetovaža le majhen podpičje, da se ljudje tetovirajo po vsem telesu, kar kaže, da živijo z duševnimi boleznimi ali da podpirajo nekoga, ki to stori. Očitno je moj bipolarni simbol, da se veliko ljudi tetovira na telesu, kar se mi zdi fantastično. Resnično se počutim res dobro.

Gabe: [00:08:39] Obstajajo pa tudi vse druge stvari, ki jih ljudje dobijo z zelenim trakom Sainz etcetera, zato ga ljudje resnično nosijo na rokavu.

Michelle: [00:08:47] Ja.

Gabe: [00:08:47] Ali pod njim.

Michelle: [00:08:48] Ali pod njihovim rokavom.

Michelle: [00:08:49] Postaja vse bolj sprejeto.

Gabe: [00:08:52] In mislim, da so zlasti med mlajšo generacijo vsi ljudje s temi tetovažami bližje vaši starosti kot moji

Michelle: [00:09:01] Predvidevam

Michelle: [00:09:02] Ann- Otis ima tetovažo polkolona.

Gabe: [00:09:05] In ne gre samo za tetovaže, ampak za tetovažo vem, da veste kot vseživljenjsko umetnost na svojem telesu, ampak to pomeni oblačila, ki to veste. Na primer imam bipolarno srajco, ki jo imate shizofreno in prodaja oblačila. Imamo definirano normalno majico, ki začne pogovor o duševnem zdravju. Torej postaja, mislim, ne vem, da bi pred 20 leti nekdo oblekel majico, na kateri je pisalo, da je bipolarna ali shizofrenična morda tista, ki je normalna, ker je to malo. Ne vem, da je lažje pogoltniti, morda veste vemo tudi, da poznate žebljičke in nalepke in vem, da jih vidimo povsod, ker se seveda udeležujemo, saj poznate le veliko konferenc o duševnem zdravju.

Michelle: [00:09:50] Resnično. Všeč pa mi je, da tam bolj zagotovo prihaja tja. Michelle želi nov mikrofon, zato smo dobili sponzorja. Takoj se vrnemo.

Pripovedovalec: [00:10:00] To epizodo sponzorira betterhelp.com, varno priročno in cenovno ugodno spletno svetovanje. Vsi svetovalci so pooblaščeni strokovnjaki. Vse, kar delite z drugimi, je zaupno. Načrtujte varne video ali telefonske seje ter klepet in besedilo s terapevtom, kadar koli se vam zdi, da je to potrebno. Mesec spletne terapije pogosto stane manj kot ena tradicionalna seja iz oči v oči. Obiščite spletno mesto betterhelp.com/ in si oglejte sedemdnevno brezplačno terapijo, da preverite, ali je spletno svetovanje primerno za vas. Betterhelp.com/.

Gabe: [00:10:33] Torej Michelle za trenutek igrajmo zagovornika hudiča. da nisi velika Michelle in ne živiš odkrito s shizofrenijo. Nimate svojega podcasta. Nimate nagrajene linije oblačil. Še nikoli v življenju niste govorili s tisoči ljudi. Samo sedite doma in živite s shizofrenijo. Spoznate novega prijatelja. Nikakor ni romantično. V službi preprosto spoznaš novega prijatelja in sodelavca, ki pa se nekega dne samo družiš.

Gabe: [00:10:58] Vedeli ste, da je ona, in poznate se že mesec dni in lahko ugotovite, da ste vsi najboljši. Všeč so vam enake vrste sladoledov, enake vrste filmov in oboje vas motijo ​​iste vrste politike. Torej si verjetno želite deliti globlje dele svojega življenja s tem nadobudnim BFF.

Michelle: [00:11:19] To je res, vendar gre za sodelavca.

Gabe: [00:11:21] To je odlična točka Michelle. To vzamem nazaj s sodelavcem, sodelavcem prostovoljcem, ki ste ga polepšali v krajevnem templju.

Michelle: [00:11:30] Mislite, da ne morem prikazati videoposnetka WebMD.

Gabe: [00:11:32] Prav, ker nimate nič od tega.

Michelle: [00:11:34] Torej, če želim samo deliti, samo delite, da imam shizofrenijo.

Gabe: [00:11:37] Ja, in ne pozabite, da niste, niste Michelle, ampak ste samo običajna oseba, ki ste jo živeli, imate odlično službo, lepo stanovanje in Konec tedna prostovoljno sodelujete v svoji sinagogi in tako ste spoznali svojega nadobudnega BFF-ja.

Michelle: [00:11:50] Mislim, da bi samo vedela kaj. Ne vem, ali bi ga delil. Pravzaprav ne vem, mislim, da bi čakal dlje

Michelle: [00:12:01] Res je odvisno, kako blizu sva. Na to vprašanje je težko odgovoriti. Ali ga res želim deliti. Bil bi živčen, da bi me ocenili drugače ali kako zelo blizu sta najina razmerja. Če bi bila super blizu in bi vedela, da ne bo nobene sodbe, bi informacije delila, ker me oseba pozna zame. Če bi se počutil nekoliko neprijetno, se jim je zdelo, kot da je oseba ves čas obsojala druge ljudi, potem je sploh ne bi delil. Moral bi opaziti, kako ta druga oseba obsoja druge ljudi, ko so v bližini, za katere veste, ali veliko ogovarjajo, ali govorijo slabo o tem, da so ljudje resnično angažirali osebnost druge osebe, da bi se resnično odločili, ali mi je prijetno.

Michelle: [00:12:40] In kaj, če jim rečem in potem gredo in mi na hrbten način reko na tone drugih ljudi ali pa bodo lepo ohranili mojo skrivnost ali če bodo menili, da bi moral povej več ljudem.

Gabe: [00:12:53] Izpostavili ste toliko odličnih točk in to so težave, ki jih imajo ljudje v naši skupnosti, kajti recimo, kot da ste vzgajali sodelavca v službi in ste takšni, da ne vem če želim tvegati, ker ne želim, da bi ljudje v službi to ugotovili, ker bi lahko izgubil službo, kar bi bila moja podpora denarju, moje zdravstveno zavarovanje in to ni nujno vredno tveganja niti za prijatelja. In mnogi ljudje v naši skupnosti se preprosto tako počutijo. A za trenutek se odmaknimo od tega in se dotaknimo tega, kar ste povedali, morda jim preprosto ne bi povedal. Mogoče to ni nekaj, kar želim, da vedo.

Gabe: [00:13:24] Ali ni to neprijetno. Ker je del tebe velik del tebe, ki se ga bojiš deliti z nekom in to je tisto, kar mora biti zanič. Da mislim, ne vem, zakaj sem rekel, da mora biti zanič. To je zanič.

Gabe: [00:13:39] Ravno ko nekoga gledaš in rečeš, da veš, da želim biti tvoj prijatelj in da si mi všeč, vendar ne vem, ali ti lahko zaupam. Ampak še vedno želim biti tvoj prijatelj. Kako to rešite v mislih? Nisem prepričan, da vam lahko zaupam to, kar mi je pomembno, vendar še vedno želim biti vaš prijatelj, ki v celoti priznava, da mislim, da vam ne zaupam, ker če mi delite ta del sebe, mi boste hudobni . Ampak želim si, da bi si še vedno želel biti prijatelj

Michelle: [00:14:02] Težko je. Ni lahka stvar, vendar bi moral povedati samo iz izkušenj, ko sem se pogovarjal z ljudmi v svoji prodajalni, takoj ko rečem, da imam shizofrenijo, mi rečejo ali imajo duševno bolezen. Prijatelj ima duševno bolezen ali družinski član duševno bolezen.

Michelle: [00:14:22] Torej, če bi sploh delil to s to osebo, je ta teoretična oseba bolj verjetno, da se bo na nek način dejansko povezala z mano. Bi si mislil.

Gabe: [00:14:31] In to je tisto, kar želim dati ljudem, da razumejo, da obstaja razlog, da želite biti z nekom prijatelji in mu morate zaupati, če nekoga pripeljete v svoj dom, če nekoga pripeljete v svoj življenje in preživljate čas z njimi, zaradi česar se počutite dobro in vam je všeč ta oseba, se morate vprašati, zakaj tega ne želite deliti, recimo, da gre dobro, ker bi rad verjel, da smo vsi prijatelji z ljudmi, ki so za nas dobri ljudje.

Gabe: [00:14:59] Za nas so dobri prijatelji. Z razlogom smo jih naredili za prijatelja. Mislim, če se jih preveč bojite povedati, ker mislite, da so naglo obsojajoči ali zlobni, ali bodo to povedali vsem. Morda boste le želeli premisliti o prijateljstvu.

Michelle: [00:15:09] Dobro.

Gabe: [00:15:09] To bi morali kar vreči ven.

Michelle: [00:15:11] Ja. Ja.

Michelle: [00:15:11] Če ste prijatelji z zlobno osebo, potem ne bodite prijatelji s to osebo.

Gabe: [00:15:14] Ja. Če je oseba kurac, pojdi naprej. zdaj. Ja kasneje.

Gabe: [00:15:19] Zdaj ste osebi, s katero se boste povezali, povedali na tej pomembni ravni. Vsedeš osebo. Rekli bomo ob kavi.

Gabe: [00:15:27] Ne vem, zakaj je vedno za kavo, verjetno zato, ker ste iz New Yorka, torej je bila kava ali pica. Šel sem na kavo in pravite, da sem naključni prijatelj, ki sem ga spoznal med pomočjo v sinagogi Živim s shizofrenijo in ta oseba ti reče, da je edina stvar, ki jo kdaj reče vsak posameznik, ko mu rečeš, da imaš duševno bolezen. To je smešno. Ne, ne.

Michelle: [00:15:49] Ja.

Gabe: [00:15:49] Kaj pa praviš.

Michelle: [00:15:51] Rekel bi ne, res jemljem sedem zdravil na dan. Tako živim svoje življenje. Imam. Ni vam treba verjeti, da ga imam.

Gabe: [00:15:59] Torej, kar vedno rečem, ko ljudje mislijo, da sem smešen, pravim, da popolnoma razumem, zakaj mislite, da sem smešen, ker imamo v glavi to, kako ljudje z duševnimi boleznimi izgledajo všeč in vem, da nisem videti tako, ampak res imam bipolarno motnjo in živim kar dobro. Živim tako dobro, da mi nihče ne verjame, kar dokazuje, kako dobro mi gre. In tam je na stotisoče iger, ki samo živijo svoje življenje in nihče ne ve, da so duševno bolni, ker je kriza seveda javna, wellness pa zaseben.

Michelle: [00:16:30] Točno. Bil sem z ljudmi, kjer so bili takšni, kot so bili. Torej, če ne bi vedeli, da ima Michelle shizofrenijo, ali bi lahko uganili? In bili so kot ne, ampak v resnici mislim, da ko rečejo ne, preprosto niso preživeli dovolj časa z mano.

Gabe: [00:16:47] Pri tej Michelle grem sem in tja, ker na eni strani nekajkrat poveš, kako nekako mrmraš sam pri sebi, nekako govoriš sam s seboj,

Gabe: [00:16:56] Ne vem, ne vem, da bi pomislil na shizofrenijo, ker spet ljudje mislijo, da se ljudje s shizofrenijo cedijo in zibajo sem ter tja. in ti si pameten in si dosežen in dosežen, tako da bi lahko samo mislil, da si čuden. Mislim, da bi.

Gabe: [00:17:17] Preden bi ugibal o duševni bolezni, bi verjetno samo pomislil, da je ta piščanka čudna. Nevem. In prepričan sem, da na žalost veste in to ni nič, česar naši poslušalci še ne vedo. Ljudje mislijo, da so ljudje s shizofrenijo najbolj nasilni med duševnimi bolniki in v sebi nimate nasilja. Mislim, da ni najbolj nasilno, kar sem te kdaj videl, ko na letalu nisi mogel odpreti kot zavitek preste. Hrabro ste se borili za to.

Michelle: [00:17:46] Ne vem, zakaj je preste tako težko odpreti.

Gabe: [00:17:49] To je zato, ker so vaše roke tako majhne in ste šibki.

Michelle: [00:17:51] Moje roke niso niti majhne, ​​imam velikanske roke.

Gabe: [00:17:55] To je res. Človekove roke.

Michelle: [00:17:57] kot človeške roke. Da. Točno tako.

Gabe: [00:18:00] To je tako zlobno. Poznate veliko ljudi v naši skupnosti, ki se jim zdijo, saj vedo, da to zdaj poslušajo in razmišljajo, da počakate trenutek.

Gabe: [00:18:06] Zdaj sem poleg tega, da sem bolan, imenovani tiskovni predstavnik za katero koli bolezen, ker moram ljudi okoli sebe učiti o svoji bolezni, kot da ne bi mogli vedeti, zakaj ne bi mogli Imam kolcanje. Ljudje že kolcajo. Kot da imam kolcanje. Ljudje spet razumejo. Ampak ne, moram izbrati bolezen, ki je, ko jim rečem, da imam bolezen, všeč, kaj je to, potem pa jih moram naučiti, da je zanič.

Michelle: [00:18:28] Ja.

Gabe: [00:18:29] Ja, res je zanič, toda tu smo zdaj.

Michelle: [00:18:33] Zato se mora vedno več ljudi o tem pogovoriti, da bodo lahko vsi razumeli, kaj duševna bolezen v resnici je in kaj za njo pomeni.

Gabe: [00:18:40] To je res res. In če pomislite, obstaja veliko bolezni, ki so na ta način. Ne gre le za duševne bolezni.

Gabe: [00:18:48] Številnim boleznim in boleznim ter boleznim, ki se dogajajo ljudem, ni konca. In kadarkoli se nekomu zgodi kaj zdravniškega, se ljudje vprašajo. Veste, da je moral moj oče pred nekaj leti operirati srce. Vem, kaj je srce. In vem, kaj je srčna operacija. Imel sem veliko vprašanj, vendar je bilo, kot da moram na operacijo srca počakati, zakaj. Kakšen je vaš krvni tlak, kaj počnete, ko bodo uporabljali prašičji ventil. Pravzaprav mislim, da se je izkazalo, da je to kravji ventil.

Gabe: [00:19:12] Zakaj dajemo krave v mojega očeta? In ko bo vroče, bo zadišalo po hamburgerju?

Michelle: [00:19:16] Ali zdaj molzi?

Gabe: [00:19:17] Ne.

Gabe: [00:19:22] To bi bilo čudovito očetovo mleko, vendar smo navadno prepričani, da ljudje v naši skupnosti, ki živijo z duševnimi boleznimi, da je razlog, da smo vprašani, duševna bolezen in ker je tako zaznamovano in diskriminirani. V resnici pa mislim, da imajo ljudje samo vprašanja o boleznih, ki jih nimajo, ker jih ne razumejo, in postavljanje teh vprašanj je dokaz, da vas želijo spoznati. To je dokaz, ki ga želijo razumeti.

Michelle: [00:19:49] Res je. In včasih se moji prijatelji razjezijo, ko grem v zablodo in pogledam vstran ter se začnem smehljati in pogovarjati sam s seboj, oni pa hej hej, s kom govoriš. Zakaj se smehljaš. Pravkar sem se dogajal in takšen sem, kot da sem Oh nič, ne želim, ne želim govoriti o tem, neprijetno je, ne želim reči tako in se jezijo, ker so kot ne. Kaj je bilo tako smešnega, o čem ste razmišljali.

Michelle: [00:20:10] Povej mi Povej mi. Ampak ne želim reči, ker je neprijetno, da sem se ravno ujel, ko se pogovarjam sam s seboj in potem nočem govoriti o tem.

Michelle: [00:20:19] Potem pa ljudje mislijo, da jim nekaj prikrivam in jim to ni všeč.

Michelle: [00:20:24] Tako sem nekako zaljubljen v to in ne vem, kaj naj storim. Ali jim rečem smešno, o čemer sem razmišljal, kar v resnici ni vse tako zanimivo. Preprosto me je odneslo iz resničnosti ali mislim, ali jim ne rečem ali jim rečem, da sploh ne vem, kaj je, tam je pravi odgovor.

Gabe: [00:20:40] Ne! T pravzaprav ja! Stojim popravljeno Michelle. Tu ste prvič slišali. Gabe Howard se je sprva motil. Da, pravi odgovor je, pravi odgovor je takšen, kakršen si želite, ker je to vaše življenje in spoštovati morajo vaše meje. Ne rečem, da bodite nesramni do svojih prijateljev ali jih kličite, vendar jim morate sporočiti, da vedo, kako izgledajo, ko se take stvari zgodijo. Tako hočem ravnati.

Gabe: [00:21:04] Še danes, ko imam res hud napad panike, želim biti sama. Nočem, da moja žena sedi z mano in mi drgne hrbet. Nočem, da ljudje vstopijo in me objamejo in mi rečejo, da me imajo radi, ko imam res hud napad panike. Želim sedeti v sobi in želim ostati sama. In ko sem dobro in nimam napada panike, sem to pričakovanje postavil med vso družino. Drugi ljudje so drugačni. Govorim z drugimi. Tako kot takrat, ko imam napad panike, mi žena prinese vodo in me je objela in me ima rada in jaz sem kot Hej, to je fantastično.

Gabe: [00:21:32] Tega si ne želim, dokler seveda ne, ker včasih to tudi želim. Torej veste, da so ljudje dobrodošli, da si premislijo. Ni vam treba deliti svojih zablod s prijatelji, če tega ne želite, vendar jim morate povedati, kaj se dogaja.

Gabe: [00:21:48] Ne morete jih preprosto izključiti ali pa se ne bodo želeli družiti z vami, ker bodo takšni, kot da ne vemo, kaj se dogaja z njo.

Michelle: [00:21:54] Razumem, vendar to v resnici ni vprašanje instrumenta.

Gabe: [00:21:56] Ni napačnega načina, kako jesti Reese, zato bi morali ljudi okoli sebe poučevati o tem, kaj vas osrečuje in kaj potrebujete.

Gabe: [00:22:05] Toda ali obstaja prava pot ali napačna pot?

Gabe: [00:22:08] Edini pravi način je, kaj deluje za vas in kaj za vašo skupino prijateljev. Ker če tega niso pripravljeni storiti, morda niso prava skupina prijateljev. In mislim, da če smo iskreni do svojih prijateljev, če smo iskreni do svoje družine in razložimo, zakaj to potrebujemo in kako je to koristno ter kaj se dogaja in zakaj je pomembno, mislim, da bodo razumni ljudje kaj podprli potrebujemo. Mislim, da smo nagnjeni k temu, da kot travmatizirani ljudje, ki živijo z res posrano boleznijo, nekako kričamo do ljudi in se nihče ne odzove na to vpitje, pustite me pri miru. Zaradi tega vas ljudje ne želijo pustiti pri miru. To pomeni, da ljudje želijo kričati nazaj.

Michelle: [00:22:48] Zaradi tega vam ljudje želijo pomagati, ker mislijo, da ste res v težkem času.

Gabe: [00:22:53] Ne vedo, kdaj vam lahko zaupajo in kdaj ne, ne vedo, kdaj naj stopijo ali kdaj vam dajo prostor. In zato je komunikacija tako pomembna. In tako, če bi želeli biti BFF-ji z ​​nekom, bi jim verjetno morali povedati o svoji bolezni ali ne.

Michelle: [00:23:07] Mislim, imel sem najboljše prijatelje, ki so že vedeli, da sem shizofrenik, še preden sem ugotovil, da sem shizofrenik.

Gabe: [00:23:12] Mislim, da so vsi vedeli, da ste shizofreničar. Mislim, da ste na rojstnem listu šizofreni Michelle Hamer.

Michelle: [00:23:19] Mislim, da ne.

Gabe: [00:23:20] v New Yorku ste tako dobili domeno.

Michelle: [00:23:22] Resnično sem jim rekel, da sem jim rekel in bili so všeč. Ja. To ne bi moglo biti bolj očitno. To resno mislijo zame. So kot ja ja. Kot da ni nič bolj očitnega, kar bi nam lahko rekli zdaj. Mislili smo, da ste to ves čas imeli. In potem, ko so moji prijatelji, kot so Ja, smo vam celo rekli, da sem takšen kot vi, in bi bili takšni. Se nas spomnite, kot bi ves čas vpili, s kom se pogovarjate.

Michelle: [00:23:45] In sem bil kot No, včasih sem tudi telefoniral. So kot No, kolikokrat niste bili na telefonu. Bil sem, kot da sem samo delal stvari, samo da sem samo reševal situacije in potem veste, da ste se pogovarjali z nekom, ki ga ni bilo, in mislim, da bi bila to velika rdeča zastava.

Gabe: [00:24:05] Ja, morda velikanska rdeča zastava.

Michelle: [00:24:06] Mislim, da je bila to velika rdeča zastava in verjetno bi to moral vedeti prej. Da. V REDU. Mogoče je bilo bolj očitno, kot sem mislil.

Gabe: [00:24:16] Poslušajte, kako obrambni ste bili. In to otežuje sodelovanje s prijatelji in družino, ker so prijatelji in družina opazili, da se nekaj dogaja, vi pa ste Ne, ni. Zloben si do mene. Zagovarjate se, da ste dvignili hrbet in ste pripravljeni na boj in vse, kar poskušajo, je, da vam pomaga. In v mnogih primerih, kot vemo, se to pretvori v argumente samo prizadetosti in nihče se ne razume. Zdaj vem, da veste, da bodo ljudje rekli, poslušajte, resnično želite, da je bolnik razumen v sobi.

Gabe: [00:24:46] Ja, grobo je. Težko se zagovarjate zase, saj ste oboje bolni strokovnjak in morate všeč učiti vse in biti zagovornik, to je res velika bolečina v zadku.

Gabe: [00:24:56] Ampak to nam je ostalo. Torej veš, povej svoji družini, saj veš, da sem preživel veliko.

Gabe: [00:25:02] Mogoče bi se lahko ohladil, morda bi mi lahko odpustil čase, ko sem bil obramben in jezen, ko si poudaril, da sem bolan, me je morda odrezal.

Gabe: [00:25:10] In mislim, da včasih to deluje. Tako sem se sprijaznil z družino. Bil sem kot Ja, vem, da je bilo rečenih veliko usranih stvari, toda kot ste poudarili, sem bil bolan in všeč mi je, da je to dobra točka. Vedeli smo, da ste bolni in tudi oni so bili pod stresom, ko so pomislili, da so za to krivi vsi.

Gabe: [00:25:25] Ja ja ja ja. za s seboj.

Michelle: [00:25:28] Naša družina je zmedena. Ja ja.

Michelle: [00:25:30] Da ja da ja. Družine so nas duševno zbolele.

Gabe: [00:25:34] To je eden tistih mitov, ki se preprosto ne bo končal.

Michelle: [00:25:38] Narava proti negovanju.

Gabe: [00:25:42] Michelle, vedno je čudovito druženje s tabo. Poslušajte, če imate nekoga, ki vam bo povedal, da bo raztrgal obliž, je najboljši nasvet, ki ga ima Gabe Howard za vas. Mislim, da se bo Michelle strinjala.

Michelle: [00:25:51] Se strinjam. Samo bodite prepričani, kdo ste, in če boste nekomu rekli, naj bo ponosen nase, se ne spuščajte. In če ste bolj samozavestni, bolj vas bo oseba sprejela.

Gabe: [00:26:05] To drži in bolj ko bodo razumeli in si zapomnili, če nekdo postavi veliko vprašanj ali se boji, to kaže, kako zelo jim je mar za vas, kar se pogosto napačno prebere kot nezaupanje in ljudi naredi obrambne . Ne. Ljudje bi morali biti radovedni, kaj se dogaja, ker verjetno ne razumejo. In če ste bili iskreni do sebe, ko ste bili prvič diagnosticirani, ste tudi vi imeli veliko vprašanj in tudi niste razumeli.

Gabe: [00:26:31] Hvala vsem, ker ste nastavili to epizodo bipolarnega, shizofrenega in podcasta. Ne pozabite, da lahko greste in vzamete definirano normalno majico. To je dobesedno najboljša majica, ki jo prodamo. Torej, prosim, nadaljujte z njim in pojdite na šivalnik, Google play ali Spotify. Pustite nam cel nered zvezd in napišite pregled, ki resnično pomaga. Končno nas delite na družbenih omrežjih, komentirajte Psych in nas proslavite.

Gabe: [00:27:00] Vse bomo videli naslednji teden.

Michelle: [00:27:02] Pogumno!

Pripovedovalec: [00:27:11] Poslušali ste bipolarni šizofreni podcast. Če vam je ta epizoda všeč, si ne prikrivajte iTunes ali želene aplikacije za poddaje, če se želite naročiti in oceniti, če želite sodelovati z Gabejem, pojdite na GabeHoward.com. Če želite delati z Michelle, pojdite na Schizophrenic.NYC. Za brezplačne vire za duševno zdravje in spletne podporne skupine. Pojdite na uradno spletno stran .com Show d.com/bsp, ki nam jo lahko pošljete po elektronski pošti na [email protected]. Hvala, ker ste poslušali in široko delili.

Spoznajte svoje bipolarne in shizofrene gostitelje

GABE HOWARD je bil formalno diagnosticiran z bipolarnimi in anksioznimi motnjami, potem ko je bil leta 2003 predan psihiatrični bolnišnici. Zdaj je Gabe, ki je v okrevanju, ugleden aktivist za duševno zdravje in gostitelj nagrajenega podcasta Psych Central Show. Je tudi večkrat nagrajeni pisatelj in govornik, ki potuje po državi in ​​deli šaljivo, a poučno zgodbo o svojem bipolarnem življenju. Če želite delati z Gabejem, obiščite gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER je bila pri 22 letih uradno diagnosticirana s shizofrenijo, pri 18 letih pa je bila napačno diagnosticirana z bipolarno motnjo. Michelle je večkrat nagrajena zagovornica duševnega zdravja, o kateri so govorili po vsem svetu. Maja 2015 je Michelle ustanovila podjetje Schizophrenic.NYC, linijo oblačil za duševno zdravje, s poslanstvom zmanjševanja stigme z začetkom pogovorov o duševnem zdravju. Je trdno prepričana, da vas lahko samozavest pripelje kamor koli. Če želite delati z Michelle, obiščite Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->