Podcast: Bipolarna in šizofrena pogovorna samosabotaža

Večina nas je kriva za svoje neuspehe, verjeli ali ne. Nismo dovolj vadili, načrtovali ali dovolj trdo delali. Če smo iskreni, bi lahko naredili še več za uspeh, a nas je nekaj ustavilo. V tej epizodi naši gostitelji razpravljajo o tem, zakaj ljudje sabotirajo svoj lastni uspeh in ugotovijo, ali sami sabotirajo ali ne.

PRIJAVA IN PREGLED

"Ljudje bi raje propadli, ker niso poskusili, kot da bi propadli, ker niso bili dovolj dobri."
- Gabe Howard

Utrinki iz epizode "Samosabotaža"

[2:00] Ali sami sabotiramo?

[3:00] Nekaj ​​razlogov za samosabotažo.

[6:30] Zavrnitev zasebne in javne zavrnitve.

[11:30] Neuspeh in samosabotaža.

[17:30] Kot je naša pot, pridejo gor naše matere.

[19:00] Trdo delam in še ne uspem.

[20:00] Kako ustaviti samosabotažo?

Računalniško ustvarjen prepis za oddajo "Bipolarni in šizofreni pogovor o samosabotaži"

Opomba urednika:Upoštevajte, da je bil ta prepis računalniško ustvarjen, zato lahko vsebuje netočnosti in slovnične napake. Hvala vam.

Pripovedovalec: [00:00:09] Iz razlogov, ki popolnoma uidejo vsem vpletenim. Poslušate Bipolar, Schizophrenic in Podcast. Tu sta vaša gostitelja Gabe Howard in Michelle Hammer.

Gabe: [00:00:21] Dobrodošli v Bipolar, Schizophrenic in Podcast. Moje ime je Gabe Howard in sem bipolar.

Michelle: [00:00:23] Sem Michelle Hammer in sem shizofreničarka.

Gabe: [00:00:26] In skupaj imamo podcast.

Michelle: [00:00:27] Tako je, če delamo, tako dober mi je zelo všeč.

Gabe: [00:00:31] Mislim, da je to najboljši podcast za duševno bolne duševno bolne ljudi.

Michelle: [00:00:36] Tudi jaz se s tem popolnoma iskreno strinjam.

Gabe: [00:00:38] Ne morem si res omisliti nobenega drugega, vendar sem opazil, da odkar se je naš podcast začel pojavljati priljubljeni ljudje, ki govorijo: "No, jaz sem duševno bolan in moj podcast je namenjen duševno bolnim . "

Gabe: [00:00:49] In vendar mislim, da to ni res, mislim, da res živijo z duševnimi boleznimi, vendar mislim, da so ravno imeli podcast in upali, da bodo pridobili občinstvo. Medtem ko smo bili kot da, moramo ustvariti vsebino za svojo skupnost.

Michelle: [00:01:02] Naša skupnost je premalo zaslužena.

Gabe: [00:01:04] To je neverjetno premalo postreženo. To mi je všeč pri podcastingu, saj je takšna niša. Saj poznate skupnost duševnega zdravja in ljudi, ki živijo z duševnimi boleznimi, smo majhni, kar je dobro, saj veste, hvala bogu, kot da vsi ne živijo z duševno boleznijo, ki bi bila strašna. Torej veste, da nikoli ne bomo takšni kot na NBC ob 8. uri. Mislim, da tam dobiš programe, ki privlačijo množične trge in množično občinstvo. Lepa stvar pri podcastih je, da imamo lahko to malo tržno nišo. Mislim na nekatere duševne bolnike, ki ciljajo na majhno skupino in zato obstajamo. Ampak žalostno je, ker v resnici bi morali biti kot super slavni.

Michelle: [00:01:43] Oh ja, popolnoma. Če pri samosabotaži.

Gabe: [00:01:47] Točno. In to smo si že večkrat storili s to oddajo.

Gabe: [00:01:54] Veliko veliko veliko veliko veliko. Ne pozabite na čas, ko ste zapustili šov, ker ste kot cel dan zavrnili pogovor z mano.

Michelle: [00:02:02] Kdaj se je to zgodilo?

Gabe: [00:02:04] Zgodilo se je, kot veste pred nekaj meseci, ko smo bili v Olive Gardenu. Bil si tak, kot da ne navezujem očesnega stika. Upam, da boš umrl.

Michelle: [00:02:11] Ja ja, tega se lahko spomnim.

Gabe: [00:02:12] Bilo je, a bilo je neverjetno nerodno in govorili smo o načinih za izboljšanje podcasta in dobili ste vse, kar ste dobili.

Michelle: [00:02:22] Tiho.

Gabe: [00:02:20] Verjamem, toda izraz, ki ga iščemo, je škoda.

Michelle: [00:02:25] Če vztrajate, ker ste bili kurac.

Gabe: [00:02:27] Kako?

Michelle: [00:02:26] Rekli ste, da to je zanič in tisto zanič in je zanič in je vse v redu.

Gabe: [00:02:34] Res. Rekel sem, da si zanič.

Michelle: [00:02:35] Precej.

Gabe: [00:02:38] Ah in ključna beseda je pri samosabotažiranju. Takrat verjamemo, da so stvari resnične, ker so v resnici resnične, kot je tisto, kar si pravkar rekla Michelle. V bistvu ste rekli, da ste zanič.

Michelle: [00:02:51] To ni samosabotiranje.

Gabe: [00:02:51] Toda ali sem pravzaprav rekel, da si zanič?

Michelle: [00:02:59] Precej.

Gabe: [00:02:59] Ne, ne precej. Ali so besede "Michelle Hammer zanič" prišle iz Gabeovih ust.

Michelle: [00:03:05] Da.

Gabe: [00:03:05] Lažnivec lažnivec lažnivec. Zdaj veste, da bom nehal v eter.

Gabe: [00:03:10] Dobro, v znak protesta odstopim.

Pripovedovalec: [00:03:12] Poslušali ste shizofreniko in podcast.

Michelle: [00:03:15] Razlog številka ena za samosabotažo je takrat, ko se vam zdi, da si ne zaslužite uspeha. Ste se kdaj počutili, kot da si ne zaslužite biti uspešni? Oh, sedel boš tam Gabe. Samo sediš tam in niti ničesar ne rečeš.

Gabe: [00:03:31] Odpustili ste me.

Gabe: [00:03:33] Edini razlog, da sem tukaj, je ta, da smo v moji hiši.

Michelle: [00:03:35] No, vidite, da sem sam sabotiral ta podcast.

Gabe: [00:03:42] Mislim, da sami ne sabotirate podcasta. Mislim, da se samosabotirate. Ker, kot ste poudarili v številki ena, mislim, da se bojite uspeha.

Michelle: [00:03:51] Tako mislite.

Gabe: [00:03:52] Da.

Michelle: [00:03:54] No, zelo zanimivo je poudariti, ker se zdi, da je ena največjih stvari pri samosabotaži strah, da se potrudimo po svojih najboljših močeh in ne uspemo.

Gabe: [00:04:04] Se vam zdi, da se trudite po svojih najboljših močeh.

Michelle: [00:04:07] Da.

Gabe: [00:04:07] In ko se po svojih najboljših močeh počutite, da vam vedno uspe.

Michelle: [00:04:10] Ne.

Gabe: [00:04:11] In ali se s tem strinjate?

Michelle: [00:04:13] Mislim, to je frustrirajoče.

Gabe: [00:04:14] No, zagotovo nihče ni rekel, da to ne more biti frustrirajoče.

Gabe: [00:04:17] Mislim, da veliko ljudi ne misli, da se samosabotirajo, ker mislijo, da se varujejo ali pa si dovolj prizadevajo za delo. Toda resnično samosabotažno vedenje je nekako dvojno. To je tisto, ki ne da nekaj 110 odstotkov, ker mislite, oh, v čem je smisel, da bo itak vseeno propadlo. In dve, ko se približate temu uspehu, počne tudi stvari, kot so pozno prikazovanje ali nepripravljeni, ali če uporabimo športno analogijo, gremo pozno zvečer pred večerjo in pojemo kup pice.

Michelle: [00:04:48] S tem bi se strinjal.

Gabe: [00:04:49] Ste že kdaj storili tako kot pred igro lacrosse, kot da ste ravnokar izginili kot pijačo prejšnji večer

Michelle: [00:04:54] Ne. Imeli smo pravila.

Gabe: [00:04:55] No, vendar bi neupoštevanje teh pravil predstavljalo način sabotaže. Sabotirali bi svoj uspeh in če bi izgubili, lahko rečete oh, še vedno sem najboljši igralec lacrosse. Edini razlog, da sem izgubil, je, ker sem bil pijan.

Michelle: [00:05:06] To bi bilo res res smešno. In vsa moja ekipa bi bila resnično jezna name, da tega ne bi počel.

Gabe: [00:05:12] Torej vas skrbi, kdaj je vaša ekipa jezna na vas, ko delate na projektu. Recimo kakšna igra lacrosse ali podcast.

Michelle: [00:05:20] Hm. Še en. Razmišljal sem o samosabotaži, ki sem jo opazil, ko sem pogledal in rekel: "Od časa do časa samosabotažiramo samo zato, da pritisnemo gumbe." "Izberemo boj in spodbujamo dramo, da se hitimo." Toliko borb bi izbral s svojim trenerjem, toliko borb. Bilo je smešno. Nekoč mi je rekla, "da bi si želela, da bi slabo obvladal lacrosse, da bi me lahko preprosto odrezala iz ekipe."

Gabe: [00:05:49] Torej pravite, da ko nekoga spoštujete in se zrete do njega, pritisnete njegove gumbe, da se lahko začne boj in z njimi ne morete govoriti v Olive Gardenu.

Michelle: [00:05:58] Očitno.

Gabe: [00:06:01] To slišim.

Michelle: [00:06:02] Ne vem, kako to slišite. Kako smo prišli do Oljčnega vrta?

Gabe: [00:06:05] Mislim, da ste prizadeli moja čustva.

Michelle: [00:06:06] Vi ste moja čustva.

Gabe: [00:06:07] Poškodoval si moja čustva.

Gabe: [00:06:08] Najbolj so me prizadeli moji občutki.

Michelle: [00:06:10] Moji občutki so bili bolj prizadeti. Zakaj misliš, da nisem govoril s tabo?

Michelle: [00:06:14] Nazaj k samosabotaži. »Bolje se mi zdi, da sam nadzoruješ svoj neuspeh. Potem pa, da vas zaslepi. " Ste torej vajeni zavrnitve?

Gabe: [00:06:26] Nisem. Vsakič, ko me zavrnejo, boli. Zdaj sem razvil nekaj veščin spoprijemanja. Pogovorimo se o razliki med našimi reakcijami javno in našimi reakcijami zasebno. In tukaj se želim tega dotakniti. Zavrnitve ne obvladam dobro, ko me ljudje zavrnejo. Resnično boli moje občutke in se razburim. Jedem sladoled. Za en dan nočem zapustiti hiše. Res sem žalostna. Moji občutki se poškodujejo. Vse te stvari so resnične vsakič, ko sem kdaj izgubil nagrado na natečaju. Kadarkoli je kdo šel z drugim govornikom namesto mene, ali pa sponzor ni ničesar ponovil. Poškodujem se skoraj vsakič.

Gabe: [00:07:07] Ampak to rešujem zasebno.

Gabe: [00:07:09] Veste, da se je vse šalilo vstran, Michelle je bila v tem resnično dobra, ker bom napisal Michelle in bom takšen, Oh, moj bog, naša statistika je padla, Michelle pa kot "oh, dobro jih bomo dobili naslednji teden «in potem ne objavljam na Facebooku. Oh, vsi nas sovražijo, naša statistika je padla. In mislim, da je to tisto, kar je pomembno razumeti. Mislim, da smo vsi verjetno nagnjeni k temu, da se zasebno pretepamo. O čem bi rad govoril, so ljudje, ki to počnejo javno. Vsi poznamo tiste ljudi, ki jih vsakič, ko jim ne uspe ali jih zavrnejo, vsepovsod razmažejo. Po vsem družabnih omrežjih je. To je vse, o čemer govorijo, ko se zbereš. Pokličejo ljudi in vpiti nanje. S svojimi fanti in puncami se borijo, samo nikoli ne morejo biti srečni zaradi ene same zavrnitve.

Gabe: [00:07:50] In to počnejo javno. In osebno mislim, da so videti neumni.

Michelle: [00:07:54] Mislim, ne prenesem pasivnih agresivnih statusov na Facebooku.

Gabe: [00:08:02] Kot dajte mi primer enega.

Michelle: [00:08:04] "Nekega dne bo nekdo skrbel zame tako kot jaz zanje."

Gabe: [00:08:13] Ta je velika.

Michelle: [00:08:14] Ja in očitno usmerjeno k osebi.

Gabe: [00:08:18] Ja. To je odlična točka.

Gabe: [00:08:21] Druga je, "če ne vidite moje vrednosti, boste videli, kako odhajam."

Michelle: [00:08:25] Ali pa obstaja klasika "ne postavljaj nekoga na prvo mesto, ko si le nekaj pojma", naknadna misel ali karkoli že je.

Gabe: [00:08:35] Ja, res je.

Gabe: [00:08:36] Vse te statuse na Facebooku sem videl na vaši Facebook steni.

Michelle: [00:08:39] Še nikoli nisem objavil takšnega statusa na Facebooku.

Gabe: [00:08:43] Popolnoma se strinjam. Nisi.

Gabe: [00:08:45] In to spoštujem pri vas in to je tisto, kar je resnično profesionalni del našega odnosa, saj veliko govorimo o stvareh, ki se dogajajo v zakulisju. Veste pa, da se je stvar z oljčnim vrtom zgodila dobesedno pred meseci in o tem zdaj govorimo v šali in zato, ker se je zgodilo in ker oddaja sloni na resničnih zgodbah našega življenja in težav, ki smo jih imeli. Toda rad bi poudaril, da ves čas, ko ste zavrnili stik z očmi ali govor z mano, niste bili takšni na Facebooku, kot če se ne zaveda, da sem pol tega podcasta, da ga lahko sesa .

Michelle: [00:09:20] Točno.

Gabe: [00:09:22] Vsi bi se radi spraševali, na koga je to namenjeno. Poglejmo, ali ima en podcast. En gostitelj je lahko Gabe.

Michelle: [00:09:27] Mogoče je, o kom bi lahko govorila. Ta ingverjev moški je ingverjev moški.

Gabe: [00:09:38] Vau.

Michelle: [00:09:39] Ta moški iz Gingerja mi je zdaj hudoben in ga ne maram veliko.

Gabe: [00:09:42] Veste, smiselno je, da se norčujete iz fizičnih lastnosti nekoga. Velik nos.

Gabe: [00:09:49] Nikoli ne bi naredil česa takega. Frizzy lasje.

Gabe: [00:09:54] Oddaljili se bomo od pokrovitelja in upamo, da se bomo po vrnitvi vrnili na pravo pot.

Pripovedovalec: [00:09:58] To epizodo sponzorira betterhelp.com, varno priročno in cenovno ugodno spletno svetovanje. Vsi svetovalci so pooblaščeni strokovnjaki. Vse, kar delite z drugimi, je zaupno. Načrtujte varne video ali telefonske seje ter klepet in besedilo s terapevtom, kadar koli se vam zdi, da je to potrebno. Mesec spletne terapije pogosto stane manj kot ena tradicionalna seja iz oči v oči. Obiščite spletno mesto betterhelp.com/ in si oglejte 7-dnevno brezplačno terapijo, da preverite, ali je spletno svetovanje primerno za vas. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:10:30] Nazaj k samosabotaži.

Michelle: [00:10:32] Obstaja tudi "zaznana goljufija in ko narediš nekaj, kar dvigne tvoj javni profil, se ti zdi, kot da bi moral samo še bolj pasti." V življenju sem trpel zaradi tega, ker sem nekega dne ugotovil, da imam to spletno osebnost. Ljudje mislijo, da sem kul oseba. Mislim, da res ne mislim, da sem tako kul, ampak mogoče nekega dne nekako pomislim, kaj če ljudje mislijo, da nisem kul in potem vsi ugotovijo, da sem velika zguba in me nihče ne mara več.

Gabe: [00:10:59] Najprej iskreno dvomim, da mislite, da niste kul. To je samo tisto, čemur bom rekel sranje. Misliš, da si hudoben. Po pravici povedano ste. Kar veliko ste dosegli in si zaslužite zaupanje, ki ga imate. Ampak mislim, da to, kar poskušate razložiti, je, da vas skrbi, da čeprav mislite, da ste dober in kul človek in ste sposobni, vas skrbi, da bodo ljudje mislili, da ste prevarant. In razlog, da bodo mislili, da ste prevarant, je ta, da sčasoma ne boste uspeli. Sčasoma boste imeli projekt, ki ne deluje, in imeli ste projekte, ki niso delovali. Michelle, prišla si v New York, kar je zelo težko.

Gabe: [00:11:40] Želim vam predstaviti popoln rekvizit, veliko ljudi misli, da samo prodajate te stvari po spletu in relativno varnost svojega doma. Toda v resnici greš na ulice New Yorka in zelo javno prodajaš svoje izdelke, kajne?

Michelle: [00:11:53] Hm.

Gabe: [00:11:55] Vsakič, ko greš, prodaš enak znesek. Oh ne. To pomeni, da so včasih vaše prodaje uspešne in donosne, včasih pa, čeprav prodajate popolnoma iste stvari in ste popolnoma isti človek, včasih izgubite denar in cel dan preživite kot za negativne dolarje.

Michelle: [00:12:13] To se je zgodilo. Ja ja.

Gabe: [00:12:17] Neuspeh.

Michelle: [00:12:17] Tako sem začel. Začel sem s primanjkljajem, zdaj pa postaja vse boljše s povezavami, ki sem jih vzpostavil prek drugih krajev, kjer se lahko zdaj pojavim na boljših mestih za manj ceno. Kajti ko se pojavite v New Yorku, razen če imate dovoljenje, morate plačati, da ste v določenem kraju v pop-up trgovini. Torej, če ne zaslužite zneska, ki ste ga plačali, da bi imeli svoje stanovanje, potem izgubite denar, potem pa je tu še prodaja in potem prihodki. Ste več zaslužili v prihodkih, ki ste jih dejansko plačali?

Gabe: [00:12:51] Ali našim poslušalcem razlagate posel, kot da smo pravkar postali poslovni podcast. Torej smo kot Forbes za duševne bolnike. Hvala Michelle, ker ste našim poslušalcem razložili poslovno ekonomijo.

Michelle: [00:13:05] Delal sem dneve, ko sem prodal eno majico. Delal sem dneve, ko sem prodal 30 majic.

Gabe: [00:13:10] Katero srajco ste največ prodali v enem dnevu?

Michelle: [00:13:15] Približno 30.

Gabe: [00:13:16] In kakšno je najmanjše število srajc, ki ste jih kdaj prodali?

Michelle: [00:13:17] Ena.

Gabe: [00:13:18] To je torej svet razlike.

Michelle: [00:13:21] Torej ja.

Gabe: [00:13:22] Torej je tudi v vašem proizvodnem podjetju izjemno uspešen. Mislim, res si. Ste zelo uspešni kot oblikovalec in prodajalec pravilnih oblačil?

Michelle: [00:13:36] Da.

Gabe: [00:13:37] Toda vsi dnevi niso enaki. Zato mislim, da včasih ljudje ne gledajo na celoto. In poznate našo oddajo, na primer vsakič, ko imamo epizodo, ki gre slabo. Kaj naj naredim?

Michelle: [00:13:50] Razburite se.

Gabe: [00:13:51] In koga pokličem.

Michelle: [00:13:52] Jaz.

Gabe: [00:13:53] In kaj pravite.

Michelle: [00:13:54] Naslednjič bo bolje.

Gabe: [00:13:55] Da.

Gabe: [00:13:56] In poudarjate, da je naša statistika za cel mesec vedno odlična. Ampak ja, moraš imeti epizodo, ki je najslabša v enem mesecu. Morate imeti epizodo, ki je najboljša. Ne bodo vsi enotni. To je nemogoče, matematično pa je nemogoče. Nekatere oddaje bodo boljše od drugih. Vedno to rečeš kot tisti newyorški naglas in me ponavadi posmehuješ. Ampak to je moj govor, ki mi ga daš vsakič. Vedno pa vam rečem ne ne ne. To je dokaz, da ljudje izgubljajo zanimanje in da to ni več dobro. In zelo hitro se začnem prenašati v "Oh, kmalu bo konec" in vsak mesec prav.

Michelle: [00:14:31] Gre nazaj.

Michelle: [00:14:33] Ali tiste vedno poskušate najti grešnega kozla, zakaj mu ni uspelo?

Gabe: [00:14:39] Ne poskušam najti grešnega kozla, zakaj mu ne uspe, ker vedno poskušam najti grešnega kozla in vedno mislim, da sem to jaz, in če mislim, da sem to jaz, mislim, da si to ti.

Gabe: [00:14:52] Zato vedno mislim, da smo mi, ker smo oddaja samo mi. Ne vem, da je to slab način gledanja.

Gabe: [00:14:59] Mislim, če sem popolnoma iskren do sebe, si zaslužim za uspeh predstave. Zaslužni smo za uspeh predstave in zelo trdno mislim, da če boste zaslužili nekaj, boste morali sprejeti negativno. Če se boste ob uspehu potrepljali po ramenih, morate prevzeti krivdo za neuspeh. In resnično resnično gnušam ljudi, ki si želijo vse zasluge, ko gre dobro, vendar jih ni nikjer, ko gre slabo.

Gabe: [00:15:28] Takih ljudi ne maram. Jaz ne. Mislim, da je to neodgovorno. Na cilju bom stal, ne glede na to, ali bomo zmagali ali izgubili.

Michelle: [00:15:35] In to preprosto verjamem.

Michelle: [00:15:36] V ekipi ni I-ja.

Gabe: [00:15:39] Ja, ampak obstajajo jaz in at.

Michelle: [00:15:43] Kaj.

Gabe: [00:15:43] In spoznajmo se. In meta.

Michelle: [00:15:46] Kaj naj bi to pomenilo?

Gabe: [00:15:48] Gabe je zelo meta.

Michelle: [00:15:50] Ta beseda mi ni všeč.

Gabe: [00:15:51] Ne marate meta. Kakšna je meta. Tako kot škatla škatel je zelo meta ali dajanje spektrov na spekter je zelo meta.

Michelle: [00:16:00] Trenutno ne vem, o čem govoriš, samo sabotiraš ta podcast.

Gabe: [00:16:04] To je res res. Ali mislite, da gre za obliko samosabotaže? Kadarkoli vas vprašam kot zelo osebno vprašanje in namesto, da bi nanj odgovorili, se usmerite na nekaj drugega.

Michelle: [00:16:14] Mislim, da to ni sabotaža. Samo mislim, da te to ignorira.

Gabe: [00:16:18] Ne, resno mislim.

Gabe: [00:16:20] Tako kot na primer tam, samo ti si bil res napet, samo te ignoriram, zakaj. Resnično zato sem iskrena, da je to tisto, kar želite, da občinstvo misli, da če vam Gabe zastavi vprašanje, ki vam ni všeč, ga preprosto ignorirate. Ali ni zelo pasivno agresivno, ne ne rečeš ne hvala. Ne spreminjaš teme, veš kaj mislim. Samo ignoriram te. Sem kot vaše podjetje.

Michelle: [00:16:41] Katera vprašanja mi postavljate, na katera ne odgovarjam?

Gabe: [00:16:43] Ali imaš rad svojo mamo?

Michelle: [00:16:45] Seveda.

Gabe: [00:16:47] Želim si, da bi zdaj imeli video.

Gabe: [00:16:54] Pravzaprav vem, da si zelo všeč svoji materi, toda kadarkoli vprašam, vedno dobiš takšno besedo, kot da prisežem bogu, da ti obraz pordeči in se pojavijo rogovi in ​​si kot da Jaz vem.

Michelle: [00:17:13] Ali imaš rad svojo mamo?

Gabe: [00:17:14] Prekleto smukasto me je pripeljala na ta svet.

Gabe: [00:17:18] Pripravi me iz Turčije, dela tiste male piškote Hershey Kiss, ki so mi všeč, ne pa tudi jabolčnih piškotov, ki so mi všeč. Naredila jih je eno leto, nihče jih ni maral razen mene. Tako jih ne bo nikoli več naredila. To psičko poznam in zdaj trdi, da je izgubila recept v Googlovem svetu. Kako izgubite recept?

Michelle: [00:17:39] Veste, da vam laže. Mislim, da je 100-odstotna. Sabotira zahvalni dan.

Gabe: [00:17:48] Ne govori tega. Zahvalni dan je že konec.

Michelle: [00:17:49] Oh, sabotira tvojo srečo. Je. Mislim, da ona sabotira moje srečno. Veste, kaj bi lahko, Gabe, lahko bi samo pripravil te piškotke Apple.

Gabe: [00:18:00] To je pravzaprav odličen primer, zdaj sem razburjen, ker mi prejšnji božič mama ni naredila piškotov in sem ji očital, da recepta ni našla. In obtožil sem jo, da ni uporabila Googla za iskanje recepta, vendar sem sposoben najti recept zanjo in verjetno bi jih naredila. Sposoben sem najti recept in jih narediti sam. Sposoben sem iti v pekarno in samo kupiti preklete stvari, ampak namesto tega sabotiram odnos, ki ga imam z mamo, tako da se še naprej pritožujem nad nečim, kar zlahka uniči ognjeno kroglo, ker je v mojih mislih lažje biti jezen in jezen in nataknjen kot samo rešiti prekleti problem.

Michelle: [00:18:41] Ali ste sami sabotirali, ko ste bili mlajši.

Gabe: [00:18:43] Da. In mislim, da vsi to storijo, ko so mlajši, ker še ne razumemo posledic. Trdo delo je trdo delo in trdo delo, da nič ne dosežete, je le depresivno. Res je. Vrnili se bomo k športni analogiji. Veste, kako vsi pravijo, da ni drugega mesta, da je samo prvi poraženec. Mislim, poglej. Biti drugi najboljši v nečem na vsem svetu je zelo dobro mesto. Ampak razumem.

Michelle: [00:19:10] Tako trdo in dolgo si delal in dal si vse, kar si imel, in ni bilo pomembno.

Gabe: [00:19:19] Nekdo je bil boljši od tebe.

Gabe: [00:19:21] Moj bog, to je uničujoče grozno, vendar se poskušam spomniti, da če ga ne dam 100% in pridem na drugo mesto, to pomeni, da bi prišel prvi. Celoten razlog, da ne stojim na vrhu kupa, je ta, da sem ga napol ocenil in mislim, da je to v mojem mnenju slabše, če je samosabotiranje slabše.

Gabe: [00:19:44] Zato sem se preveč potrudil za vse. Veste, koliko ljudi se norčuje iz nas, koliko truda vložimo v naš mali podcast.

Michelle: [00:19:52] Se ljudje norčujejo iz nas?

Gabe: [00:19:53] Nenehno se norčujejo iz nas.

Gabe: [00:19:55] Ne pozabite, kdaj smo začeli, in nekdo je rekel, da nikoli ne boste našli sponzorja.

Michelle: [00:19:59] Kdo je to rekel?

Gabe: [00:20:00] Ja, ljudi v oddajo ne bomo napotili.

Michelle: [00:20:03] Ampak dobro veste, kaj lahko storijo. Ja.

Gabe: [00:20:08] Veste, da zmorejo Michelle, ko ste družini povedali, da boste ustanovili podcast, ali so kdaj pomislili, da bo to denarno podjetje.

Michelle: [00:20:15] Oh absolutno ne.

Gabe: [00:20:16] Ja ja. In ali je to podjetje za ustvarjanje denarja.

Michelle: [00:20:19] Zaslužujem milijone.

Gabe: [00:20:21] V redu. Ne. Zdaj samo lažeš.

Gabe: [00:20:23] Ja. Zdaj bo pretiravanje in grandioznost predstava prihodnji teden.

Gabe: [00:20:29] Michelle to poveži v lok. Zakaj ljudje samosabotirajo in kako naj jih ustavimo.

Michelle: [00:20:34] Mislim, da se ljudje preprosto bojijo delati dobro, ker se bojijo, da ne bi uspeli. Bojiš se neuspeha, potem boš samo zamočil vse, ko ti bo šlo v srednji šoli. Bil sem nediagnosticiran shizofrenik. Imel sem tudi ADHD. Niso vedeli, da resnično slabo berem knjige, saj se preprosto nisem mogel osredotočiti na nobeno knjigo. Torej, namesto da bi predala esej, ki bo grozljiv, enostavno ne bi predala eseja, ker nisem želela, da bi učitelj videl, kako neumen sem. Torej, to je samo samosabotaža tam.

Michelle: [00:21:08] Raje bi dobil ničlo, kot da bi učitelju sporočil, da ne znam pisati, ker sem bil neumen.

Gabe: [00:21:13] Raje ne boste uspeli, ker niste poskusili kot pa neuspešni, ker niste dovolj dobri.

Michelle: [00:21:19] Točno.

Gabe: [00:21:21] Toda prikrajšali ste si priložnost, da bi se popravili in morda uspeli.

Michelle: [00:21:26] No, zdaj sem se tega zavedel, takrat pa nisem.

Gabe: [00:21:29] Toda nekdo se je resnično zavedel zate.

Gabe: [00:21:32] Tvoji starši učitelj. Mislim, nekdo je to popravil. Ti si ženska, ki zna brati in je končala fakulteto in si zelo uspešna. Zato nočem verjeti, da ste skozi celotno šolsko kariero delali domače naloge in ničesar ne obračali in dobili ničle. Torej je nekdo to popravil.

Michelle: [00:21:47] Počnem enostavno. Mislim, da bi lahko prebral kratke knjige, toda če mi postavite orjaško knjigo in mi naročite, naj jo preberem, bom napadel paniko.

Gabe: [00:21:55] Kaj če vzamem velikansko knjigo in jo razrežem na štiristo majhnih knjig. Potem bi ga lahko prebral.

Michelle: [00:22:01] Ne. Berem knjigo in nenehno preverjam, koliko strani mi je ostalo.

Gabe: [00:22:08] Kako to pomaga?

Michelle: [00:22:08] Ne razumem, da sem tako preobremenjen, ko berem knjige.

Gabe: [00:22:14] Še vedno.

Michelle: [00:22:15] Da.

Gabe: [00:22:16] Kako se prebiti skozi fakulteto?

Michelle: [00:22:16] Bil sem glavni umetnik Gabe.

Gabe: [00:22:20] To je pošteno. Pozabil sem. Edina stvar nižja od umetniške smeri.

Michelle: [00:22:25] Učitelj telovadbe.

Gabe: [00:22:27] Ne. Nekdo, ki se ukvarja s športom.

Michelle:[00:22:32] Veste, da šport ni pomemben.

Gabe: [00:22:33] Ali ne.

Michelle: [00:22:35] Ni.

Gabe: [00:22:36] Ali ne.

Michelle: [00:22:36] To je, da ne moreš diplomirati s športno diplomo.

Gabe: [00:22:39] Kaj pa vsi tisti univerzitetni nogometaši, kje končajo.

Michelle: [00:22:44] Za zaključek, Gabe se neha več bati uspeha.

Michelle: [00:22:49] Ne bojte se neuspeha, prizadevajte si za zvezde, kajti če padete, vsaj pristanete na krošnjah dreves. To mi je vedno znova povedal nogometni trener.

Michelle: [00:23:02] In zato ste prešli na lacrosse.

Michelle: [00:23:05] Da.

Gabe: [00:23:07] Hvala, vsi, ker ste se uvrstili v epizodo bipolarnega shizofrenika in podcast. Moje ime je Gabe Howard in z mano kot vedno Michelle Hammer. Ne pozabite, da se lahko obrnete na store..com in kupite uradno določeno običajno majico, ki podpira oddajo. Pošljite nam svoje ideje za teme na [email protected]. Ne pozabite pustiti komentarja.

Gabe: [00:23:34] Kjer koli vidite te komentarje, nam resnično pomagajo, da nam pustimo oceno s petimi zvezdicami. To posreduj svojemu prijatelju. Ne dovolite, da naša oddaja drugače umre. Z Michelle se bomo samo še borili.

Pripovedovalec: [00:23:51] Poslušali ste bipolarni shizofreni podcast. Če vam je ta epizoda všeč, si ne prikrivajte glasbe ali želene aplikacije za podcast, da se naročite in ocenite. Če želite delati z Gabeom, pojdite na GabeHoward.com. Če želite delati z Michelle, pojdite na Schizophrenic.NYC. Za brezplačne vire za duševno zdravje in spletne podporne skupine. Pojdite na .com. Uradno spletno mesto oddaje .com/BSP nam lahko pošljete po e-pošti [zaščiteno po e-pošti]. Hvala, ker ste poslušali in široko delili.

Spoznajte svoje bipolarne in shizofrene gostitelje

GABE HOWARD je bil formalno diagnosticiran z bipolarnimi in anksioznimi motnjami, potem ko je bil leta 2003 predan psihiatrični bolnišnici. Zdaj je Gabe, ki je v okrevanju, ugleden aktivist za duševno zdravje in gostitelj nagrajenega podcasta Psych Central Show. Je tudi večkrat nagrajeni pisatelj in govornik, ki potuje po državi in ​​deli šaljivo, a poučno zgodbo o svojem bipolarnem življenju. Če želite delati z Gabejem, obiščite gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER je bila pri 22 letih uradno diagnosticirana s shizofrenijo, pri 18 letih pa je bila napačno diagnosticirana z bipolarno motnjo. Michelle je večkrat nagrajena zagovornica duševnega zdravja, o kateri so govorili po vsem svetu. Maja 2015 je Michelle ustanovila podjetje Schizophrenic.NYC, linijo oblačil za duševno zdravje, s poslanstvom zmanjševanja stigme z začetkom pogovorov o duševnem zdravju. Je trdno prepričana, da vas lahko samozavest pripelje kamor koli. Če želite delati z Michelle, obiščite Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->